Σύνδεση || Εγγραφή
Αγαπητέ επισκέπτη. Σαν επισκέπτης δεν έχετε πλήρη πρόσβαση σε όλες τις λειτουργίες, και το περιεχόμενο του XStream. Οι ιστορίες που βλέπετε είναι αυτές που είχαν δημοσιευθεί πριν από μέρες.

Για να αποκτήσετε πλήρη πρόσβαση θα πρέπει πρώτα να εγγραφείτε στην online κοινότητα μας και έπειτα να ενεργοποιήσετε την πλήρη πρόσβαση που σας δίνει πλήρη δικαιώματα χρήσης των υπηρεσιών του XStream όπως... Το να βλέπετε όλες τις δημοσιευμένες ιστορίες, Nα σχολιάζετε, να επικοινωνείτε μέσω chat, Nα κάνετε video calls, Nα ανταλλάσετε φωτογραφίες και video, κλπ.

Το XStream δεν είναι απλά ένας χώρος που διαβάζετε ιστορίες. Είναι μια ενεργή κοινότητα ενηλίκων που για όσους τη δοκιμάζουν γίνεται τρόπος ζωής!

Αποποίηση ευθυνών: Όλα τα κείμενα της κατηγορίας, είναι έργα μυθοπλασίας!

Το περιεχόμενο και οι πληροφορίες που περιλαμβάνονται στο XStream.gr, συμπεριλαμβανομένων και των διαφημίσεων, με οποιονδήποτε τρόπο και εάν αυτές εμφανίζονται, δε θα πρέπει σε καμιά περίπτωση να θεωρούνται ως έγκυρες πληροφορίες, συμβουλές ή ως παραίνεση για συγκεκριμένη ενέργεια.

Περαιτέρω, ο χρήστης κατανοεί και αποδέχεται ότι, επισκεπτόμενος τις σελίδες περιεχομένου και χρησιμοποιώντας τις υπηρεσίες του XStream.gr, είναι πιθανό να εκτεθεί σε περιεχόμενο, το οποίο, για κάποια μερίδα ανθρώπων, μπορεί θα θεωρείται ως άσεμνο, απρεπές, ενοχλητικό, προσβλητικό κλπ. Σε καμία περίπτωση δε μπορεί να θεωρηθεί υπεύθυνο το XStream.gr για οποιαδήποτε βλάβη ή ζημία που τυχόν υποστούν οι χρήστες του, λόγω της έκθεσής τους σε περιεχόμενο τέτοιου είδους, καθώς μια τέτοια έκθεση γίνεται με τη ρητή προς τούτο εκπεφρασμένη βούλησή τους.

Οι χρήστες επισκέπτονται τις σελίδες περιεχομένου και υπηρεσιών με αποκλειστικά δική τους πρωτοβουλία και ευθύνη. Το XStream σε καμία περίπτωση δε μπορεί να θεωρηθεί ότι αποδέχεται ή ενστερνίζεται καθ' οιονδήποτε τρόπο τις εκφραζόμενες στις δημοσιευόμενες ιστορίες προσωπικές ιδέες ή αντιλήψεις των χρηστών που τις αποστέλλουν ή άλλων προσώπων.

Όλα τα κείμενα της κατηγορίας είναι έργα μυθοπλασίας, ανεξάρτητα από το αν ο κάθε συγγραφέας ισχυρίζεται το αντίθετο για να δώσει μεγαλύτερη έμφαση στα όσα γράφει. Ονόματα, χαρακτήρες, επιχειρήσεις, τόποι, γεγονότα και περιστατικά, είτε είναι προϊόντα της φαντασίας του συγγραφέα ή τα χρησιμοποιεί για να αποδώσει τα όσα φαντάστηκε. Οποιαδήποτε ομοιότητα με πραγματικά πρόσωπα ή πραγματικά γεγονότα, είναι καθαρά συμπτωματική. ΜΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΕΤΕ ΝΑ ΜΙΜΗΘΕΙΤΕ στην πραγματική ζωή όσα διαβάζετε!

Είχαμε δημιουργήσει με άλλα τριάντα, περίπου, παιδιά από την ίδια Σχολή μια θεατρική ομάδα την οποία διατηρήσαμε για τα περισσότερα χρόνια.

Από αυτούς, με την βοήθεια ενός καθηγητή του πανεπιστημίου, άλλοι είχαν αναλάβει τα σκηνικά, τα φώτα και τα λοιπά και οι υπόλοιποι -γύρω στα δεκαπέντε άτομα -θα παίζαμε. Ανάμεσα σε αυτούς, και η Μαρία: ψηλή, λεπτή, με όμορφο σώμα, μυτερό πρόσωπο και κάτι μποέμικο. Κάθε που φορούσε τα γυαλιά της για να κοιτάξει καλύτερα κάποια ατάκα -το έκανε συνήθως στην πλάκα, όποτε κάποιος πετούσε κάτι τελείως κουφό- θυμάμαι, φτιαχνόμουν τόσο που ευχαρίστως την άφηνα να με... μαστιγώσει!

Να μην πολυλογώ, υπήρχε πολύ καλή χημεία μεταξύ μας και μια -δυο φορές είχαμε βγει. Κι ακόμα και όταν, προς τις τελευταίες μέρες, την βγάζαμε σε σπίτια φίλων ή στα δικά μας, περισσότερο κοιταζόμασταν μεταξύ μας παρά με τους άλλους. Μερικοί μας είχανε καταλάβει.

Όταν έφτασε η ημέρα της παράστασης, ίσως το άγχος ίσως η όλη αδημονία, ήταν μάλλον διεγερτικά. Αφού βγήκαμε για τις πρώτες σκηνές -κύριοι ρόλοι γαρ- αποσυρθήκαμε για τις δύο σκηνές που ακολουθούσαν, ανάμεσα στις οποίες κι ένας εκτενής μονόλογος (δεν λέω ούτε το έργο, ούτε τη Σχολή γιατί τα πρόσωπο και οι καταστάσεις είναι αληθινά και δεν επιθυμώ να θιγούν).

Ήμουν στο καμαρίνι των αγοριών γιατί έπρεπε να αλλάξω (πίσω από την σκηνή, υπήρχαν τρία δωμάτια: ένα ουδέτερο, ευθεία από την σκηνή, κρυμμένο με ένα άσπρο παραβάν, στο οποίο περίμεναν όσοι ήταν να βγουν, και δύο καμαρίνια, αντρών-γυναικών, που έβγαζαν στα πλαϊνά της σκηνής) όταν άκουσα, από απέναντι, την φωνή της Μαρίας:
- "Α. έρχεσαι λίγο;"

Κουμπώνοντας ακόμη το πουκάμισό μου, μπήκα στο καμαρίνι της και, ομολογουμένως, το θέαμα με άφησε άφωνο: καθισμένη πάνω στο στην τουαλέτα, με την πλάτη σχεδόν στον χιλιογραμμένο καθρέπτη, το Μαράκι με κοιτούσε με ένα λάγνο βλέμμα ενώ, τα ανοιχτά πόδια της, ήταν αρκετά για να με κάνουν τούρμπο. Έξω, τα παιδιά έκαναν τον διάλογο.

Κλείνοντας την πόρτα και γυρνώντας το κλειδί, την πλησίασα. Ξεκούμπωσα το παντελόνι και το άφησα να πέσει, ενώ η Μαρία, όσο με φιλούσε, μου άνοιγε τα λίγα κουμπιά που είχα προλάβει να κλείσω από το πουκάμισο.

Έμεινα με το σλιπάκι -τα μποξεράκια δεν ήταν τόσο της μόδας, τότε- κι εκείνη μόνο με το κυλοττάκι. Χωρίς περιστροφές, της το παραμέρισα, κι άρχισα να γλύφω το μουνάκι της που τόσο καιρό με έκανε τούρμπο. Η Μαρία, με την γλώσσα μου και ένα δάχτυλο στο μουνί της, χτυπιόταν πάνω στο έπιπλο, σπρώχνοντας το χέρι μου βαθύτερα μέσα της, γεμίζοντας υγρά το πρόσωπό μου.

Με σήκωσε και, βγάζοντάς μου έξω το καυλί μου, το έπιασε και το οδήγησε στο μουνί της. Έτσι, χωρίς προφυλακτικό. Ο πούτσος μπαινόβγαινε σε ένα υγρό, καυτό μουνί... Η ΚΑΥΛΑ!
Την σήκωσα, την γύρισα και την έστησα. Βαστώντας της από τους ώμους, έχωνα τον πούτσο μου όσο βαθύτερα μπορούσα. Χρειάστηκε να της κλείσω το στόμα. Στηριζόταν στο έπιπλο, το οποίο χτυπούσε τον τοίχο. Όσοι βρίσκονταν στο πίσω δωμάτιο, το ουδέτερο, σίγουρα άκουγαν όχι και τόσο συνηθισμένους θορύβους.

Αν θυμάμαι καλά, ο μονόλογος είχε ήδη ξεκινήσει όταν έφτασα στα όρια μου.
- "Μωρό μου..."της είπα ξέπνοα.
Το μουνί της συσπώταν. Αποκορύφωση.
- "Περίμενε με... Περίμενέ με!"
Δαγκώνοντας το χέρι μου και μουγκρίζοντας, με την λεκάνη της να χτυπιέται πάνω στο καυλί μου, τελειώσαμε μαζί.

Ο μονόλογος τελείωνε. Ο Ζαχαρίας, ένα από τα παιδιά -τελικά ασχολήθηκε με το θέατρο επαγγελματικά και άλλαξε και το όνομά του- χτύπησε την πόρτα του καμαρινιού. Ήξερε.
Βγήκαμε στην σκηνή. Το φερμουάρ του παντελονιού μου ήταν σχεδόν ξεκούμπωτο. Η Μαρία αναμαλλιασμένη. Μου έδωσε ένα φιλί πριν βγούμε και με ευχαρίστησε. Έπαιξα καλύτερα από ποτέ.

Ασυγκράτητος

(Copyright protected OW ref: 8389 "Straight erotic stories archive")

Δεν έχετε εξουσιοδότηση να δημοσιεύετε σχόλια. Πρέπει να έχετε συνδεθεί.

Τα σχόλια θα περάσουν από διαδικασία έγκρισης.