Προηγούμενο μέρος: Επιθετική και κτητική
Χαίρετε και πάλι. Θα σας περιγράψω εγώ σήμερα τη συνέχεια της ιστορίας, καθώς ο Γιώργος δεν είχε και πολύ μεγάλη συμμετοχή σε αυτό το μέρος.
Ο Τόλης βρισκόταν στο σπίτι του όταν έλαβε το μήνυμα από τον Κώστα. «Αύριο απόγευμα περνάς να με πάρεις με το αμάξι σου; Θέλω να πάμε κάπου ήσυχα να σου πάρω πίπα, το θέλω πολύ και το λέμε τόσο καιρό. Μόνο εσύ κι εγώ».
Προηγούμενο μέρος: Η Αθηναία Αννούλα (2ο μέρος)
Το επόμενο πρωί, το αίτημα φιλίας της Έλλης μένει να εκκρεμεί για λίγο στην οθόνη του κινητού. Το κοιτάζω σκεπτικός καθώς πίνω τον καφέ μου στην κουζίνα, ενώ η Αννούλα κοιμάται ακόμα βαθιά στο διπλανό δωμάτιο μετά από όσα έγιναν τη νύχτα.
Η ιστορία είναι η συνέχεια των παλαιότερων (Δουλειά κι απολαύσεις 1, 2, 3, 4, 5). Οι μέρες περνούσαν με εμένα και την Έλενα να βγάζουμε καύλες μας μιλώντας μέσω βιντεοκλήσης, να μαλακιζόμαστε και να χύνουμε, αφού η απόσταση δεν μας επέτρεπε κάτι παραπάνω.