Σύνδεση || Εγγραφή
Αγαπητέ επισκέπτη. Σαν επισκέπτης δεν έχετε πλήρη πρόσβαση σε όλες τις λειτουργίες, και το περιεχόμενο του XStream. Οι ιστορίες που βλέπετε είναι αυτές που είχαν δημοσιευθεί πριν από μέρες.

Για να αποκτήσετε πλήρη πρόσβαση θα πρέπει πρώτα να εγγραφείτε στην online κοινότητα μας και έπειτα να ενεργοποιήσετε την πλήρη πρόσβαση που σας δίνει πλήρη δικαιώματα χρήσης των υπηρεσιών του XStream όπως... Το να βλέπετε όλες τις δημοσιευμένες ιστορίες, Nα σχολιάζετε, να επικοινωνείτε μέσω chat, Nα κάνετε video calls, Nα ανταλλάσετε φωτογραφίες και video, κλπ.

Το XStream δεν είναι απλά ένας χώρος που διαβάζετε ιστορίες. Είναι μια ενεργή κοινότητα ενηλίκων που για όσους τη δοκιμάζουν γίνεται τρόπος ζωής!

Αποποίηση ευθυνών: Όλα τα κείμενα της κατηγορίας, είναι έργα μυθοπλασίας!

Το περιεχόμενο και οι πληροφορίες που περιλαμβάνονται στο XStream.gr, συμπεριλαμβανομένων και των διαφημίσεων, με οποιονδήποτε τρόπο και εάν αυτές εμφανίζονται, δε θα πρέπει σε καμιά περίπτωση να θεωρούνται ως έγκυρες πληροφορίες, συμβουλές ή ως παραίνεση για συγκεκριμένη ενέργεια.

Περαιτέρω, ο χρήστης κατανοεί και αποδέχεται ότι, επισκεπτόμενος τις σελίδες περιεχομένου και χρησιμοποιώντας τις υπηρεσίες του XStream.gr, είναι πιθανό να εκτεθεί σε περιεχόμενο, το οποίο, για κάποια μερίδα ανθρώπων, μπορεί θα θεωρείται ως άσεμνο, απρεπές, ενοχλητικό, προσβλητικό κλπ. Σε καμία περίπτωση δε μπορεί να θεωρηθεί υπεύθυνο το XStream.gr για οποιαδήποτε βλάβη ή ζημία που τυχόν υποστούν οι χρήστες του, λόγω της έκθεσής τους σε περιεχόμενο τέτοιου είδους, καθώς μια τέτοια έκθεση γίνεται με τη ρητή προς τούτο εκπεφρασμένη βούλησή τους.

Οι χρήστες επισκέπτονται τις σελίδες περιεχομένου και υπηρεσιών με αποκλειστικά δική τους πρωτοβουλία και ευθύνη. Το XStream σε καμία περίπτωση δε μπορεί να θεωρηθεί ότι αποδέχεται ή ενστερνίζεται καθ' οιονδήποτε τρόπο τις εκφραζόμενες στις δημοσιευόμενες ιστορίες προσωπικές ιδέες ή αντιλήψεις των χρηστών που τις αποστέλλουν ή άλλων προσώπων.

Όλα τα κείμενα της κατηγορίας είναι έργα μυθοπλασίας, ανεξάρτητα από το αν ο κάθε συγγραφέας ισχυρίζεται το αντίθετο για να δώσει μεγαλύτερη έμφαση στα όσα γράφει. Ονόματα, χαρακτήρες, επιχειρήσεις, τόποι, γεγονότα και περιστατικά, είτε είναι προϊόντα της φαντασίας του συγγραφέα ή τα χρησιμοποιεί για να αποδώσει τα όσα φαντάστηκε. Οποιαδήποτε ομοιότητα με πραγματικά πρόσωπα ή πραγματικά γεγονότα, είναι καθαρά συμπτωματική. ΜΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΕΤΕ ΝΑ ΜΙΜΗΘΕΙΤΕ στην πραγματική ζωή όσα διαβάζετε!

Το e-mail μου είναι το:

Η ιστορία μου είναι αληθινή και μου συνέβη σε ένα επαγγελματικό ταξίδι για Κρήτη. Είμαι bi και πάντα μου αρέσουν οι περιπετειούλες με άντρες.

Είναι αρχές Μαΐου και πηγαίνω επαγγελματικό ταξίδι στην Κρήτη. Όλα έτοιμα για το ταξίδι. Επιβιβάζομαι στο πλοίο για τα Χανιά μαζί με τον συνάδελφο μου τον Σ, στις 9 το βράδυ αναχωρούσαμε. Ταχτοποιηθήκαμε στην καμπίνα και μετά βόλτα στο κατάστρωμα για καφέ και χαβαλέ. Εκεί ήταν που τον πρωτοείδα τον κούκλο και έμεινα! Κώλωσα και δεν μπόρεσα να κάνω κάτι. Ανταλλάξαμε ματιές καυτές αλλά μέχρι εκεί. Για να μην μακρηγορώ, δεν έγινε τίποτα. Φτάσαμε Κρήτη...

Μετά από 4 μέρες παραμονής στα Χανιά, ήρθε η ώρα τις επιστροφής. 9 το βράδυ από Σούδα πάλι. Με τον συνάδελφο τον Σ ανεβαίνουμε στο πλοίο και περιμένοντας στη ρεσεψιόν του πλοίου τα είδα όλα! Να ‘σου πάλι το κουκλί! Έφευγε και αυτός από Κρήτη. Είπα ή τώρα ή ποτέ!

Πήρα το κλειδί τις καμπίνας και με τρόπο του έδειξα τον αριθμό. Στην καμπίνα ήμουν όμως με τον Σ. Τον έδιωξα με τρόπο και έμεινα μόνος με ανοικτή την πόρτα και ο κούκλος έκοβε βόλτες γύρω-γύρω. Είμαστε σε καλό δρόμο είπα. Ετοιμάστηκα και βγήκα έξω. Καθόταν στο σαλόνι… τον πλησίασα και με διακριτικό τρόπο τον ρώτησα αν μπορώ να τον κεράσω ένα καφέ. Φυσικά και δέχτηκε και κάτσαμε κάπου ήσυχα για να τα πούμε.

Η ώρα πέρασε και έπρεπε να γυρίσω στην καμπίνα μου. Φυσικά όχι μόνος, αλλά με τον Χάρη. Στην καμπίνα μαζί, έμενε ο Σ, του το είπα και δεν είχε πρόβλημα το ίδιο και ο Σ αφού είχαμε τα ίδια γούστα.
Πήγαμε στην καμπίνα, ξαπλώσαμε και αρχίσαμε να κάνουμε παιχνίδι. Το παιδί ήταν ηφαίστειο… έκαιγε ολόκληρο!
Μου έγλυψε όλο το κορμί και αφού με καύλωσε καλά, πήρε την ψωλή μου στο στόμα του και με πολύ τέχνη άρχισε να την ρουφάει άψογα.

Μου φόρεσε προφυλακτικό και αμέσως καβάλησε από πάνω μου. Είχε ένα κωλαράκι τρυφερό και μια τρυπούλα όλο γλύκα. Το γαμούσα και δεν ήθελα να χύσω με τίποτα. Αναστέναζε από τον πόνο και την ηδονή παράλληλα, και αυτό με καύλωνε πιο πολύ.

Εκείνος δεν άντεξε για πολύ και εκτόξευσε τα σπέρματα του πάνω στο στήθος μου. Εγώ δεν τελείωνα με τίποτα… το γύρισα στα 4 και τώρα το γαμούσα πιο δυνατά, λέγοντας του πως αυτό το ταξίδι θα του έμενε αξέχαστο…
Η ώρα που περίμενε έφτασε… τα καυτά μου χύσια ήταν έτοιμα προς εκτίναξη! Με μια κίνηση, βγήκα από μέσα και του τα έδωσα όλα στο στόμα του.
Ο Σ τα είχε δει όλα. Όταν ο Χάρης πήγε για ντους μου είπε:
- Ρε μαλάκα, εσύ είσαι πολύ καυλιάρης! Το ξέσκισες το παλικαράκι! Χαμογέλασα και του είπα:
- Είδες τι χάνεις......;

Πήγα και εγώ για ντους… σε λίγο ήμουν στην αγκαλιά του Χάρη και δεν άργησα να καυλώσω για μια φορά ακόμα, και επαναλάβαμε το ίδιο σκηνικό και καλύτερα. Μόνο που αυτή τη φορά, ο Χάρης πονούσε πολύ και αυτό με ερέθιζε περισσότερο, καθώς οι φωνές του είχαν γεμίσει το χώρο τις καμπίνας και όχι μόνο.

Τον γαμούσα με μανία! Η ψωλή μου είχε πρηστεί από την καύλα! Νόμιζα πως θα μου ξεκολλήσει! Αυτός με παρακαλούσε να σταματήσω ή να τελειώσω γρήγορα γιατί δεν μπορούσε. Του απάντησα:
- Καύλα μου, όταν γαμάω εγώ ο άλλος θέλω να νιώθει γεμάτος και να μην ψάχνεται αλλού. Θα σου κάνω τη σούφρα να χύνει αίμα...

Σε λιγάκι, βγαίνω από μέσα του, πετάω την καπότα και αδειάζω τα αρχίδια μου πάνω στα δικά του και στην κωλοτρυπίδα του, ενώ παράλληλα μαζί μου έχυνε και ο Σ πάνω στο δικό του κορμί, αφού τραβούσε μαλακία για το σκηνικό που ζούσε για πρώτη φορά μαζί μου.
Εγώ ήθελα και τρίτη φορά να ξαναγαμήσω τον Χάρη, αλλά τον λυπήθηκα. Κοιμηθήκαμε αγκαλιά...

Το πρωί επαναλάβαμε το σκηνικό. Όταν τελειώσαμε και κάναμε ντους, ετοιμαστήκαμε, πήραμε τις βαλίτσες και ήπιαμε καφέ στην καφετέρια του πλοίου, βλέποντας από μακριά το λιμάνι του Πειραιά.

Δεν είχα ξαναζήσει τέτοια ιστορία…! Ήταν μια φαντασίωση που την εκπλήρωσα. Τώρα θέλω να εκπληρώσω τη φαντασίωση μου με νταλικέρη αλλά εγώ να είμαι παθητικός.
ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΚΑΛΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ

(Copyright protected OW ref: 8365 "Erotic stories archive")

Δεν έχετε εξουσιοδότηση να δημοσιεύετε σχόλια. Πρέπει να έχετε συνδεθεί.

Τα σχόλια θα περάσουν από διαδικασία έγκρισης.